Vind de beste specialist voor jouw opdracht!
Via De10beste.nl kom je gemakkelijk in contact met de beste specialisten uit jouw omgeving. Ontvang en vergelijk offertes zonder enige verplichting.
DERKO Installatietechniek B.V. is een cv-installateur uit Ijsselstein in de provincie Utrecht. Het bedrijf is gevestigd op Kamerlingh Onneslaan 2. De onderneming is opgericht op 01-01-2002 en telt 10-19 werkzame personen. DERKO Installatietechniek B.V. is een Besloten vennootschap met gewone structuur en bij de KvK bekend onder het registratienummer 30179501.
Vind de beste specialist voor jouw opdracht!
Via De10beste.nl kom je gemakkelijk in contact met de beste specialisten uit jouw omgeving. Ontvang en vergelijk offertes zonder enige verplichting.
DERKO Installatietechniek B.V. is geselecteerd voor deelname aan De 10 Beste vanwege de reputatie van het bedrijf. DERKO Installatietechniek B.V. is volgens de KvK actief in het werkgebied sinds 01-01-2002 en telt 10-19 werkzame personen.
De Besloten vennootschap met gewone structuur is bij de Kamer van Koophandel is de onderneming bekend onder registratienummer 30179501.
Wij proberen met zorg de beste bedrijven voor je te presenteren. Heb jij een contact gehad met DERKO Installatietechniek B.V., of heb je een opdracht laten uitvoeren door dit bedrijf? In dat geval zijn wij erg benieuwd naar jouw ervaringen. Help DERKO Installatietechniek B.V. en andere bezoekers door een review te schrijven.
Zoe je een cv-installateur en ben je benieuwd naar de mogelijkheden en prijzen? Vraag gratis offertes aan!
Onderstaand een overzicht van beoordelingen van DERKO Installatietechniek B.V.. Wat is jouw ervaring met DERKO Installatietechniek B.V.? Laat een beoordeling achter en help andere bezoekers.
Schrijf een reviewGoede ervaring! Top Service!
Gebeld voor een storing aan mijn cv-ketel. Was geen klant maar kon wel snel geholpen worden.
Slechte opvolging van een slepende klacht
Mijn CV ketel werkte aan het begin van de koudeperiode niet zoals gebruikelijk. De monteur is verschillende keren geweest. Als probeersel zijn er sensoren vervangen en later de driewegklep. Dat was nét voordat het voorjaar weer begon. De storing leek weg, maar was het niet. Toen het weer kouder werd, probleem weer terug. Dat kan gebeuren. Maar mijn klacht gaat over de afhandeling. De klep was geheel onterecht in rekening gebracht (bijna 200 euro) en bij het zoveelste bezoek bleek het gewoon een instelling in het installatiemenu te zijn :-(.
Dat bezoek wil ik dan wel betalen, alle experimenten liever niet. Maar de discussie die volgde toen ik daarover werd gebeld… daar zakt mijn broek van af. Er wordt ijskoud beweerd dat de klep ook stuk had kunnen zijn en ik niet kan aantonen dat dit niet zo was. En dan volhouden. Dat noem ik niet klantvriendelijk Wellicht een mooi bedrijf, maar de man aan de telefoon verpest het voor de hele club. Ik ga naar een ander. Ik vind dit een hele slechte klantbenadering.