Veelgestelde vragen: particulieren

Hieronder geven we antwoord op een aantal veelgestelde vragen over het aanvragen van offertes en het plaatsen van recensies. Zoek je liever meteen een vakman?

Bekijk het dienstenoverzicht



veelgestelde vragen particulier

Hoe vraag ik offertes aan?

Het aanvragen van offertes doe je eenvoudig via het offerteformulier bij de desbetreffende specialisten. Je kan alle diensten terugvinden in het dienstenoverzicht. Vul de informatie en contactgegevens in en klik op verzenden. Wij zorgen er vervolgens voor dat jou aanvraag bij vakmannen in de omgeving terecht komt.

Is het aanvragen van offertes gratis?

Het aanvragen van offertes is geheel gratis en vrijblijvend. Je kan dus kosteloos een offerteaanvraag doen en krijgt vervolgens een aantal offertes van specialisten uit de omgeving. De service verplicht je tot niets.

Ben ik verplicht een offerte te accepteren?

Je bent niet verplicht om offertes te accepteren na de aanvraag. Je bepaalt zelf of je akkoord gaat met het aanbod. Ga je niet akkoord? Dan wijs je het aanbod af, je zit namelijk nergens aan vast.

Van hoeveel vakmensen krijg ik een offerte?

Wij sturen je offerte aanvraag naar maximaal naar vijf bedrijven. Het aantal offertes dat je ontvangt is afhankelijk van het aantal specialisten die beschikbaar zijn in je regio.

Ik heb niet genoeg informatie om een formulier in te vullen, is dat een probleem?

We raden aan om het offerteformulier zo compleet mogelijk in te vullen. De specialisten kunnen je het beste voorstel doen wanneer ze beschikken over alle informatie. Ontbreekt er informatie in de aanvraag? Dan kan de specialist je een minder concreet voorstel doen. Geef daarom een uitgebreide omschrijving en vul alle velden zoveel mogelijk in.

Hebben jullie landelijke dekking?

Hoewel we samenwerken met veel specialisten in Nederland kunnen we niet garanderen dat we overal dekking hebben voor alle vakgebieden. Je kan het beste een offerte aanvragen om te kijken of we je kunnen koppelen aan een specialist in je eigen regio.

Ben ik verzekerd dat de specialist uit mijn regio komt bij een offerteaanvraag?

Wij proberen de offerte aanvraag alleen te sturen naar specialisten die werkzaam zijn in je omgeving, je hoeft dus niet bang te zijn voor hoge voorrijkosten. We doen ons best om een bedrijf te vinden in je regio. Het aanvragen van offertes is bovendien zonder enige verplichting. Je zit dus nergens aan vast.

Kan ik een offerteaanvraag aanpassen tijdens het proces?

Dit is niet mogelijk. Wij proberen de aanvraag binnen het uur te verwerken, dus de kans is groot dat de aanvraag al is doorgezet naar specialisten bij jou in de buurt. Moet er toch iets veranderd worden? Bespreek het dan met de specialisten die je hebben benaderd.

Zijn mijn persoonlijke gegevens veilig?

Je gegevens zijn veilig bij ons. We versturen de ingevulde informatie uit de offerteaanvraag enkel naar specialisten die je aanvraag in behandeling zullen nemen.

Hoe plaats ik een recensie?

Je kan een recensie achterlaten op de pagina van het bedrijf zelf. Hierbij geef je een titel van je beoordeling, je naam, e-mail adres en een beschrijving van je ervaring met het bedrijf. Als laatst kan je het bedrijf nog scores geven, van 1 tot 10, voor klantvriendelijkheid, deskundigheid, prijs/kwaliteit verhouding en het nakomen van afspraken.

Nadat je een recensie hebt ingediend ontvang je een email met een bevestigingslink. Je dient op deze link te klikken om je review te plaatsen op de website. Doe je dit niet, dan word je review niet geplaatst.

Ik heb een recensie geplaatst maar wil deze wijzigen/verwijderen. Hoe werkt dat?

Onderaan de pagina in de blauwe balk vind je de knop ‘contact’. Via het contactformulier op de pagina kan je een aanvraag indienen om een recensie te verwijderen. Wanneer de recensie verwijderd is kan je indien gewenst een nieuwe recensie plaatsen.

Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

Je kan contact met ons opnemen via het contactformulier. Op dit formulier kan je je naam, e-mail adres, telefoonnummer en bericht vermelden. Wij zorgen er dan voor dat je bericht bij de juiste persoon terecht komt.

Staat je vraag er niet tussen? Je kan je vraag altijd stellen via het contactformulier. We proberen je zo spoedig mogelijk te helpen.

Bekijk het dienstenoverzicht