Vind de beste specialist voor jouw opdracht!
Via De10beste.nl kom je gemakkelijk in contact met de beste specialisten uit jouw omgeving. Ontvang en vergelijk offertes zonder enige verplichting.
Rudon BV is een loodgieter uit IJsselstein in de provincie Utrecht. Het bedrijf is gevestigd op Lorentzlaan 12. De onderneming is opgericht op 14-11-1984 en telt 10-19 werkzame personen. Rudon BV is een Besloten Vennootschap en bij de KvK bekend onder het registratienummer 30073490.
Vind de beste specialist voor jouw opdracht!
Via De10beste.nl kom je gemakkelijk in contact met de beste specialisten uit jouw omgeving. Ontvang en vergelijk offertes zonder enige verplichting.
Rudon BV is geselecteerd voor deelname aan De 10 Beste vanwege de reputatie van het bedrijf. Rudon BV is volgens de KvK actief in het werkgebied sinds 14-11-1984 en telt 10-19 werkzame personen.
De Besloten Vennootschap is bij de Kamer van Koophandel is de onderneming bekend onder registratienummer 30073490.
Wij proberen met zorg de beste bedrijven voor je te presenteren. Heb jij een contact gehad met Rudon BV, of heb je een opdracht laten uitvoeren door dit bedrijf? In dat geval zijn wij erg benieuwd naar jouw ervaringen. Help Rudon BV en andere bezoekers door een review te schrijven.
Zoe je een loodgieter en ben je benieuwd naar de mogelijkheden en prijzen? Vraag gratis offertes aan!
Onderstaand een overzicht van beoordelingen van Rudon BV. Wat is jouw ervaring met Rudon BV? Laat een beoordeling achter en help andere bezoekers.
Schrijf een reviewWat een flutbedrijf!!!
In maart heb ik de firma Rudon gebeld met de opdracht om iets te doen aan mijn waterslag. Op 21 maart is de monteur langs geweest en heeft een waterslagdemper geplaatst. Na een dag bleek dat dit niet het probleem van de waterslag opgelost had, dus heb ik de firma weer benaderd. Dezelfde monteur heeft op 25 Maart 2 vlotterkranen in de beide toiletten geplaatst. Ook constateerde hij dat er bij één toilet geen afsluitkraantje aanwezig was, hetgeen erg onhandig was bij reparaties, want dan moest de hoofdkraan dichtgedraaid worden. Echter voor het monteren van zo’n kraantje moest ik een nieuwe afspraak maken.
Als snel bleek, dat één toilet na het plaatsen van de nieuwe vlotterkraan een straaltje water bleef lozen in de pot en dat de waterslag wel iets minder was maar toch niet optimaal.
Aangezien ik dezelfde tijd geopereerd moest worden aan mijn waterhuishouding (blaas), heb ik niet direct de firma Rudon op de hoogte kunnen stellen.
Wel heb ik de rekening voor beide bezoeken en werkzaamheden voldaan, zijnde € 411,11.
Half april was ik weer aardig hersteld van de operatie en heb ik onderhavige firma weer benaderd met de voorgenoemde klacht en tevens opdracht gegeven dat missende kraantje te plaatsen. Op 21 April is dezelfde monteur gekomen en heeft een keurig kraantje geplaatst. Het doorlopen van het toilet, heeft hij weten te stoppen, echter daarbij is de bezuinigingsstop (voor de kleine boodschap) verdwenen. De monteur zou een nieuw onderdeel bestellen en beloofde te bellen als het binnen was, zodat er een afspraak gemaakt kon worden om het te komen plaatsen.
Enfin, de dagen verstreken zonder iets van Rudon te horen. Zelf dan maar gebeld en de ene keer te horen gekregen dat het onderdeel nog niet binnen was, de keer daarop dat het wel binnen was, maar dat een servicemonteur er nog naar moest kijken (waarom in godesnaam???), maar die was niet veel op de zaak (????).
Om kort te gaan sinds 21 April niets meer van de firma Rudon vernomen, totdat op 11 juni een factuur in de mail binnenkwam, voor het plaatsen van het kraantje. De factuurtekst luidt: “Door ons is er een stopkraan geplaatst om het toilet af te kunnen sluiten”
Op zich primadeluxe zou je zeggen, want het kraantje is geplaatst, maar er wordt eventjes 2½ uur arbeidsloon inclusief reistijd in rekening gebracht.
Na een zeer onaangenaam telefonisch contact met de heer Ruud van Rudon, bleek een deel van het arbeidsloon te zitten in het proberen te reparen van het doorlopen van het toilet.
Ten eerste is de klus nog niet af, want er zou een nieuw onderdeel voor het toilet komen, waardoor de bezuinigingsknop weer zou functioneren; ten tweede op de factuur wordt geen gewag gemaakt van die werkzaamheden (zie de door de firma op factuur gezette omschrijving). Ik ben dan ook van mening dat ik een deel van het arbeidsloon kan aftrekken, daar de klus nog niet af is.
Heer Ruud van Rudon kon zich daar niet in vinden en kwam met vergelijkingen van een pilletje en de dokter, of een bakker met zijn brood. Lariekoek natuurlijk, maar hij dreigde dat als ik de factuur niet in zijn geheel zou betalen, ik te maken zou krijgen met het incassobureau.
Op mijn vraag waarom we 2 maanden lang niets van het bedrijf vernomen hadden, werd ik uitgenodigd om bij hem op kantoor zijn zaakjes dan maar te komen regelen, want het was druk.
Ik heb de heer Ruud medegedeeld dat ik verder niets meer met zijn bedrijf van doen wil hebben
O ja, wat ben ik nu na de bezoeken van de firma Rudon opgeschoten? Welnu, ik heb een waterkraantje bij mijn toilet, de waterslag is slechts gedeeltelijk opgelost, één toilet heeft geen bezuiningingsknop, maar ik ben wel in het bezit van twee rekeningen van respectievelijk € 411,11 en € 219,76.
Een gewaarschuwd mens telt voor 2!
slecht bedrijf
Zit ongeveer een half jaar op 56,25 te wachten.
Rudon was een 2 maal over een rubber vergeten.
Heb een ander bedrijf laten komen wisten gelijk waar het zoemend geluid vandaan kwam de kosten 56,25.
Gevraagd aan de heer R Breedijk of hij dit bedrag over wil maken.
Reageert nergens op ongeveer 30 mailtjes gestuurd.
Gaat niet in zee met dit bedrijf.
Groeten,AL
Royale berekening arbeidsuren
Afgelopen maand had ik Rudon IJsselstein nodig voor het ontluchten van een convector op zolder, een lekkende convector in de badkamer en het vervangen van deze convector door een elektrische warmtestraler. De eerste twee keren draaide de monteur alleen een koppeling aan en vertrok weer. Pas bij het derde bezoek kwam er een monteur op het idee om de afneembare convectorkast weg te halen en de exacte locatie van de lekkage vast te stellen. Er moest een vierde monteur komen om de convector weg te halen en twee elektriciens waren er nodig om de warmtestraler te bevestigen.
Ik kreeg een rekening van € 916,59! Dit is exclusief warmtestraler; deze had ik zelf aangeschaft.
Het aantal arbeidsuren dat Rudon voor deze klussen rekende is 11,75 uur, inclusief 5 uur reistijd. Daarnaast rekende Rudon € 21 ,- per keer voor transportkosten. Ik woon in de stad Utrecht. Voor bovengenoemde klussen moest er 5 keer een monteur komen.
WAARSCHUWING: Let er bij het ondertekenen van het werkbriefje op of het aantal werkuren al is ingevuld, voordat je je handtekening eronder plaatst. Ik heb daar niet opgelet en werd geconfronteerd met een veel hogere rekening dan je bij deze drie klussen in alle redelijkheid mag verwachten.