Vind de beste specialist voor jouw opdracht!
Via De10beste.nl kom je gemakkelijk in contact met de beste specialisten uit jouw omgeving. Ontvang en vergelijk offertes zonder enige verplichting.
Dakdienst Nederland B.V. is een dakdekker uit Rosmalen in de provincie Noord-Brabant. Het bedrijf is gevestigd op Jan Frankenstraat 31. De onderneming is opgericht op 11-01-2019 en telt 2-4 werkzame personen. Dakdienst Nederland B.V. is een Besloten Vennootschap en bij de KvK bekend onder het registratienummer 73669725.
Vind de beste specialist voor jouw opdracht!
Via De10beste.nl kom je gemakkelijk in contact met de beste specialisten uit jouw omgeving. Ontvang en vergelijk offertes zonder enige verplichting.
Dakdienst Nederland B.V. is geselecteerd voor deelname aan De 10 Beste vanwege de reputatie van het bedrijf. Dakdienst Nederland B.V. is volgens de KvK actief in het werkgebied sinds 11-01-2019 en telt 2-4 werkzame personen.
De Besloten Vennootschap is bij de Kamer van Koophandel is de onderneming bekend onder registratienummer 73669725.
Wij proberen met zorg de beste bedrijven voor je te presenteren. Heb jij een contact gehad met Dakdienst Nederland B.V., of heb je een opdracht laten uitvoeren door dit bedrijf? In dat geval zijn wij erg benieuwd naar jouw ervaringen. Help Dakdienst Nederland B.V. en andere bezoekers door een review te schrijven.
Zoe je een dakdekker en ben je benieuwd naar de mogelijkheden en prijzen? Vraag gratis offertes aan!
Onderstaand een overzicht van beoordelingen van Dakdienst Nederland B.V.. Wat is jouw ervaring met Dakdienst Nederland B.V.? Laat een beoordeling achter en help andere bezoekers.
Schrijf een reviewVan positief naar negatief gegaan
Offerte gevraagd, redelijk snel is er gereageerd on te kijken. Dag van inspectie afspraak via whatsApp afgezegd wegens storm en Mario (is de eigenaar) zou om 12uur bellen voor nieuwe afspraak. Middag telefonisch contact zelf proberen op te nemen geen gehoor, echter toen ik om 16:50 via whatsApp aangaf nog niet te zijn gebeld mag ik wil meteen reactie en de ochtend daarop is een nieuwe afspraak vastgelegd.
Tijdens de inspectie was Mario erg professional en kon alles goed uitleggen. Tijdens de werkzaamheden moest een hoek van het dak hersteld worden daar wist hij eventueel een timmerman voor.
Afspraak gepland, voor de Afspraak nog contact opgenomen omdat wij niks meer over de timmerman vernomen. Deze kon blijkbaar niet op dat moment, maar hij zou wel met ons kijken wat mogelijk was.
Tijdens afspraak voor dakbedekking plaatsen (plat dak met koepel) heel vriendelijk ook zijn mede collega’s vertelde goed wat ze deden. Helaas voor het stukje van het dak herstel (plank voorkant vervangen +sierlijst) was alleen mogelijk wat speling met de dakrand te houden zodat wij deze later zelf kunnen herstellen.
Tussendoor ging Mario met 1 van de jongens naar een andere klus en de overige 2 gingen hier verder. Ze waren heel vriendelijk en alles verliep netjes. Binnen een dag zijn de werkzaamheden uitgevoerd.
Toen partner thuis kwam viel het pas op dat de trimmen over de sierlijst viel en deze dus niet meer te zien is. Tijdens de afspraak heb ik dit (gek genoeg) over het hoofd gezien. Daarnaast gaf mijn partner aan dat hun onderling hadden besproken een smallere trimmer te plaatsen (volgens bedrijf gebruiken ze alleen deze omdat kleinere (die de hele straat heeft) niet goed zijn voor het hout omdat het hout dan sneller gaat rotten.
Wij hebben het zo gelaten. Helaas toen wij een maand later er achter kwamen dat er op de dakkapel licht brandschade is ontstaan zijn de problemen met het bedrijf pas begonnen. Vanaf dat moment is heel goed merkbaar hoe onprofessioneel het bedrijf in de communicatie is.
Bij het melden via whatsApp kwan er geen reactie. Wegens geen reactie per mail contact opgenomen ik aangaf wat het probleem is, inclusief foto’s een dat wij graag samen naar een oplossing willen kijken. De reactie was: Heeft u een factuur ? En dit is bij elk dak als het gebrand is is het nieuwbouw of bestaande bouw ? Was het al een keer gebrand ?
Deze reactie bracht ons van slag, wij hadden een professioneler antwoord verwacht. Na deze mail nog meer issues geconstateerd welke met foto zijn gemeld aan het bedrijf.
Op alle e-mails wordt kortaf terug gereageerd alsof je als klant alles moet accepteren wat ze zeggen, omdat je zelf te dom zou zijn om te weten wat wel of niet goed is. Zo voelt deze reacties in ieder geval voor mij.
De ervaring in de communicatie nadat ze de klus hebben uitgevoerd is het tegenovergestelde van voor de klus. Alle professionaliteit en beleefdheid zijn meteen verdwenen, Door hoe je als klant achteraf wordt behandeld vergeet je bijna de verbetering due persoonlijk wel plaatsvond. wat ik erg jammer.
Helaas zijn we nog steeds bezig om de problemen op te lossen met het bedrijf. Hopelijk gebeurd het snel zodat wij dit achter ons kunnen laten.
Tip aan het bedrijf om in de schriftelijke communicatie flink te verbeteren, waarbij ook op dat vlak de professionaliteit naar voren gaat komen.
Beware of this company
Beware of this company, possible scam. I arranged an appointment for a roof inspection a week ago. On the day of the appointment they tried to call me on my mobile to confirm the already confirmed appointment. When I didn’t answer (as I was on my workplace and I wasn’t able to do so) they just cancelled my appointment. After being contacted by a man called Mario, who claimed to be the owner of the firm, we agreed for another appointment for 12th of July at 1400-1600. On 12th of July at 11:35 I was contacted by the same person who said to me that because he finished earlier from his previous job, he will come at my house for the roof inspection at 1200. When I replied to him that I am at my work, the appointment was for 1400 and for that reason I had requested for a couple of hours leave from my work, He replied to me that he will come and make the inspection just by looking at the roof without me being present!!!! I told him that this is totally unprofessional and that any inspection of that sort will not be efficient. He told that he either comes and look from outside the roof or we have to cancel the appointment, then he close the phone to my face.
TOTALLY UNPROFESSIONAL BEHAVIOUR. I do not understand how companies which suggest these practices are still doing business in that sector. To me it cost me two working hours plus spare time and a lot of frustration. Therefore, I advise you that if you pride you time and your money stay away from this firm. Keep reporting these behaviors so everybody will know what to expect.